Pino! Pino!

フィリピンでの生活をつづっていきます^^

世界遺産で結婚式を挙げられるって知ってました?フィリピンの教会にて。

今日はフィリピンの観光地、イントラムロスに行ってきました。

イントラムロスにはフィリピンの世界遺産、サン・アグスチン教会があります。

スペイン統治時代の華やかさがあり、第二次世界大戦の戦火を潜り抜けた教会として、歴史の重みを感じさせます。


f:id:pino2:20180729145151j:image

そんなサン・アグスチン教会に行ってみると、なんと結婚式が行われていました!

世界遺産で結婚式ができるなんて、こんなに幸せなことがあるでしょうか。


f:id:pino2:20180729145227j:image

結婚式があっても静かに歩き回らず、静かにしていれば中に入ることができます。

私も飛び入りでその結婚式に参加をし、祝福をしてきました。

 

Today I went to Intramuros where is the most popular sightseeing spot in Manila.

There we can see the San Augustine charch where is one of the world heritage.

The San Augustine charch makes you feel the glamor of the Spanish rule and wight that went through World War II.

 

When I went there a wedding ceremony was held on that day.

I wonder how happy it is to be able to have a wedding ceremony at world heritage.

 

If you quietly attend, you can enter the world heritage.

I also participated the wedding!